Dar vienas biurokratinis reikalas, kurį jau dabar ir rajone vystomiems statybų projektams privaloma sutvarkyti, norint gauti statybų leidimą. Be šio dokumento į infostatyba.lt įkeltas statybų projektas bus tiesiog atmestas.
Susitvarkome. Sumokame 800 EUR. Šįkart, tai "suneštinis" projektas, kaina - kaip ir keliu - dalinamasi kartu su kaimynais. Projekte viskas tvarkingai - įvažiavimai, šaligatviai, apšvietimas, lietaus infiltraciniai šuliniai, kelio ženklai.
Lauksime kol visi kaimynai įsikurs ir tada vėl susimetę įgyvendinsime šį projektą. Tiesa, tai gali kiek ir užsitęsti... Gali būti, kad taikysimės tai padaryti kartu su pagrindinės gatvės projektu ateityje, bus matyti. Iš esmes privažiamimas, nors ir nėra asfaltuota, yra geras. Įvažiavimas baigiasi akligatviu, niekas nelakstys pro šalį ir dulkių nekels - galima gyventi.
Turiu pastebėti, kad kai buvo skirstomas žemės paskirties sklypas į mažesnius sklypelius (kuriuos dabar turime) viena iš sąlygų buvo suprojektuoti ir įrengti šį aklagatvį ir ne tik:
O bet tačiau, žemės paskirties sklypo savininkai (planavimo organizatoriai) buvo 5, kurie tarpusavyje nederino jokių darbų. Greičiausiai bendrasavininkų tikslas buvo kuo greičiau parduoti jiems tekusį sklypą, šią infrastruktūros sutvarkymo naštą perkeliant naujajam savininkui.
Žinoma, galima buvo reikalauti prieš perkant, kad visi įsipareigojimai būtų įvykdyti pardavėjo sąskaita, bet kaip minėjau - jų yra 5, vieni iš jų jau pardavę savo sklypą ir jokio ryšio nebeturi.
Galima buvo reikalauti iš konkrečiai savo sklypo pardavėjo, bet atsakymas manau visiems aiškus - "Nepatinka - nepirk. Bus kas nupirks ir taip." Išties tokią situaciją galima traktuoti kaip spragą pirkimo-pardavimo procese, kai pardavėjui yra leidžiama pardavinėti nekilnojamą turtą, neįvykdžius visų įsipareigojimų.
Susitvarkome. Sumokame 800 EUR. Šįkart, tai "suneštinis" projektas, kaina - kaip ir keliu - dalinamasi kartu su kaimynais. Projekte viskas tvarkingai - įvažiavimai, šaligatviai, apšvietimas, lietaus infiltraciniai šuliniai, kelio ženklai.
Lauksime kol visi kaimynai įsikurs ir tada vėl susimetę įgyvendinsime šį projektą. Tiesa, tai gali kiek ir užsitęsti... Gali būti, kad taikysimės tai padaryti kartu su pagrindinės gatvės projektu ateityje, bus matyti. Iš esmes privažiamimas, nors ir nėra asfaltuota, yra geras. Įvažiavimas baigiasi akligatviu, niekas nelakstys pro šalį ir dulkių nekels - galima gyventi.
Turiu pastebėti, kad kai buvo skirstomas žemės paskirties sklypas į mažesnius sklypelius (kuriuos dabar turime) viena iš sąlygų buvo suprojektuoti ir įrengti šį aklagatvį ir ne tik:
O bet tačiau, žemės paskirties sklypo savininkai (planavimo organizatoriai) buvo 5, kurie tarpusavyje nederino jokių darbų. Greičiausiai bendrasavininkų tikslas buvo kuo greičiau parduoti jiems tekusį sklypą, šią infrastruktūros sutvarkymo naštą perkeliant naujajam savininkui.
Žinoma, galima buvo reikalauti prieš perkant, kad visi įsipareigojimai būtų įvykdyti pardavėjo sąskaita, bet kaip minėjau - jų yra 5, vieni iš jų jau pardavę savo sklypą ir jokio ryšio nebeturi.
Galima buvo reikalauti iš konkrečiai savo sklypo pardavėjo, bet atsakymas manau visiems aiškus - "Nepatinka - nepirk. Bus kas nupirks ir taip." Išties tokią situaciją galima traktuoti kaip spragą pirkimo-pardavimo procese, kai pardavėjui yra leidžiama pardavinėti nekilnojamą turtą, neįvykdžius visų įsipareigojimų.
Komentarai
Rašyti komentarą